Naprawiamy układy klimatyzacji w samochodzie. Wymieniamy i naprawiamy chłodnice klimatyzacji, kable oraz sprężarki klimatyzacji. Wszystko robimy kompleksowo
Skraplacz klimatyzacji – potocznie zwany chłodnicą klimatyzacji lub kondenserem. Skraplacze są zawyczaj montowane przy chłodnicach cieczy z przodu pojazdu. Zadaniem skraplacza jest schłodzenie sprężonego czynnika gazowego, a następnie zamiana go w ciecz. Chłodnice klimatyzacji są wykonane z aluminium i muszą być odporne na działanie wysokich ciśnień, czasami dochodzących do 30 bar.
Kondenesery – Kondenser nazywany jest też chłodnicą klimatyzacji lub skraplaczem. Zbudowany najczęściej z aluminium. Umiejscowiony w przedniej części pojazdu, tuż przy chłodnicy cieczy przyczepiony bezpośrednio do niej. Rola kondensera to schładzanie sprężonego czynnika gazowego (układu klimatyzacji) i zamiana go w ciecz. Wewnątrz samochodowych chłodnic klimatyzacji panują wysokie ciśnienia – do 30 bar
Osuszacze – ich rolą jest absorbowanie wilgoci, filtrowanie drobnych cząsteczek i pyłków pochodzących z kompresora, zatrzymywanie ciekłego czynnika chłodzącego. Mogą być stalowe lub aluminiowe, w formie pionowej lub poziomej.
Sprężarki – rolą sprężarki jest sprężanie pochodzącego z parownika czynnika chłodzącego w formie gazowej (ciśnienie 1-2.5 Bar) do poziomu ciśnienia, przy którym następuje skraplanie (10-20 Bar).
Parowniki – Parownik to kabinowy wymiennik ciepła. Umiejscowiony wewnątrz kabiny pojazdu, zazwyczaj pod deską rozdzielczą. Budową przypomina nagrzewnicę, zbudowany jest z aluminium. Przez parownik przepływa rozprężony, zimny i skroplony, czynnik układu klimatyzacji. Poprzez zastosowanie nawiewu, zimne powietrze, wytworzone przez parownik, dostaje się do kabiny.